[O1] Logi - prośba o analizę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • inauto
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O1] Logi - prośba o analizę

    Zamieszczone przez Kenu
    1)Co warto wziąść oprócz pakietu Optimum?
    Podłokietnik, czujniki cofania, dzielone siedzenie - o ile potrzebujesz. Zresztą - dzięki forum wszystko jesteś w stanie założyć później sam :diabelski_usmiech
    Zamieszczone przez Kenu
    2)Najmocniej zastanawiam się nad tym radiem Skody. I czemu tak drogo? Przecież dobre radio z mp3 można kupić za 200-250 zł. I jeżeli już to które wybrać?
    Oryginalne z drugiej ręki, albo dedykowaną chińszczyznę. Fabrycznego nie warto, a byle mp3 za 200zł wygląda paskudnie i psuje całe wnętrze pojazdu
    Zamieszczone przez Kenu
    3)Kolor. Myślę nad białym, bo całkiem ładnie się prezentuje i 2000 w kieszeni zostaje. Ale jak jest z odsprzedażą? Ma ktoś białą? Czy nie jest tak, że widać na niej każdy pyłek?
    Za chwilę biały się zrobi niemodny i będziesz miał problem z odsprzedażą. Dla mnie to zawsze będzie synonim samochodu przedstawiciela handlowego.
  • ferdek
    Classic
    • 2010
    • 23

    #2
    [O1] Logi - prośba o analizę

    Witam, ponieważ problem typu "notlauf" dopadł i mnie postanowiłem zrobić logi grup 3,8 i 11.
    Proszę o jakieś sugestie, jeśli można na ich podstawie coś powiedzieć.

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      najprawdopodobniej geometria do czyszcenia sprawdz czy stanga chodzi płynie w całym zakresie pracy bez zacinania sie i pisku daj znac
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • ferdek
        Classic
        • 2010
        • 23

        #4
        Sztanga chodzi bez najmniejszego oporu, lekko i płynnie.

        Komentarz

        • german81
          L&K
          • 2010
          • 1414
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • BZB 1.8 TSI 160 KM

          #5
          jaki masz kod silnika
          diagnostyka vag 602-614-253

          Komentarz

          • ferdek
            Classic
            • 2010
            • 23

            #6
            Jest to silnik ALH, zawirusowany przed rokiem, tak że ma parę koników więcej niż w oryginale.

            Komentarz

            • german81
              L&K
              • 2010
              • 1414
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • BZB 1.8 TSI 160 KM

              #7
              no to tak jesli jest tak jak mówisz i szanga pracuje płynie od jednego do drugiego ogranicznika to podmien n75 z n18 i zrób jeszcze raz logi z kazdego bloku osobno a jeszce jedno na n75 sa 3 werzyki 2 podcisnieniowe i jeden atmosferyczny idacy do filtra powietrza sprawdz czy nie jest zapchany
              diagnostyka vag 602-614-253

              Komentarz

              • ferdek
                Classic
                • 2010
                • 23

                #8
                Ok, podmienię, posprawdzam i zobaczymy, a narazie dzięki.

                [ Dodano: Sro 05 Paź, 11 06:42 ]
                german81, zrobiłem podmianę N 75 z N 18 i autko nie dość, że nie łapie notlaufów, to jeszcze ożyło jak nowo naczipowane. Dzięki za trafną podpowiedź, pozostaje mi kupić nowy N 75 i cieszyć się z beznotlaufowej jazdy

                Komentarz

                Pracuję...